2015年5月15日金曜日

Ernie Djohan

mutiara yang hilang氏名:Ernie Djohan (エルにー ジョハン)
生年月日:1951年4月6日
性別:女

Mutiara Yang Hilang

Lama sudah aku mencari
ketenangan di dalam diri
atau tempat pautan hati..salah ku sendiri

Dikaulah mutiara yang lama kucari
sekarang berjumpa..
mutiara yang hilang hanyalah kiasan
tapi dikau orang nya..

Kini aku telah bertemu..
dia yang telah lama kucari..
mutiara yang hilang dulu..jumpa lagi..

翻訳:

無くした真珠

前から 探している、そのささやかな自分
そのいい場所、ただ私の間違い事

あなたよ 無くした真珠
前から探した やっと会える
無くした真珠をただの飾り話、だけど
その人はあなたでした.

今は会いました、その昔無くした真珠を会えました。

0 件のコメント:

コメントを投稿